czwartek, 4 września 2014

Ciekawe i oryginalne rozwiązanie

Jak już pisałem, interesuję się nie tylko kwestiami budowlanymi, ale również aranżacją wnętrz. Co prawda, w mojej pracy nie mam zbyt wielu okazji, by się wykazać w tej kwestii, jestem bowiem raczej od tej ciężkiej czy też może „brudnej”, jak to się mówi, roboty. W każdym razie, sporo czytam na ten temat w wolnym czasie i staram się rozwijać w tym temacie, choć to tylko moje hobby. Kto wie, być może kiedyś nieco się przebranżuję i zamiast wykańczać wnętrza, będę je „upiększał”.


Jednak przejdę do tematu właściwego, jaki chciałem podjąć w tym wpisie, a mianowicie do grafiki na szkle, na którą jakiś czas temu się natknąłem. Doszło do tego, po tym, jak pewne małżeństwo u którego pracowałem nie mogło zdecydować się na fronty szaf pod zabudowę. Chciałem móc im coś doradzić, ale byli bardzo wymagający, dlatego zacząłem szukać w internecie czegoś na ten temat. Trafiłem właśnie na ciekawe i bardzo oryginalne rozwiązanie, jakim jest zastosowanie paneli szklanych w szafach pod zabudowę. Widziałem już wcześniej takie grafiki na szkło wykorzystywane w kuchni na płytkach, ale nigdy na szafach. Od razu zaproponowałem temu małżeństwu takie rozwiązanie. Musiało im się to bardzo spodobać, bo niemal od razu podjęli decyzję o złożeniu zamówienia na takie szklane panele. Kiedy nieco później szafa byłam montowana, miałem okazję zobaczyć jak efekt ten wygląda w rzeczywistości i powiem Wam, że naprawdę robi wrażenie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz