piątek, 5 września 2014

Męskie zabawki

Tym razem będzie o męskich zabawkach za jakie uważam elektronarzędzia i osprzęt do nich. Działy w marketach budowlanych z tego typu rzeczami są moje ulubione. Jeżeli mam czas, to godzinami mogę oglądać i porównywać różnego rodzaju piły, szlifiarki, a także różne wiertła i dłuta. W tej kwestii mam akurat takie szczęście, że nie mam żony, która pewnie narzekałaby na to, że spędzam nad takimi rzeczami mnóstwo czasu.

Myślę, że każdy mężczyzna, który czasem coś sam robi lub naprawia w domu lubi oglądać wszelkie elektronarzędzia. U mnie dodatkowo, poza takimi zainteresowaniami związane jest to z pracą jaką wykonuję. Oczywiście chciałbym zawsze pracować na nowoczesnym sprzęcie i używając jak najlepszego osprzętu, nie zawsze jednak jest taka możliwość. Dlatego, będąc w markecie budowlanym, chociaż mogę sobie pooglądać takie „zabawki”.


Raz przy pracach wykończeniowych miałem okazję współpracować z inną ekipą niż zwykle, która posiadała naprawdę bogate wyposażenie jeżeli chodzi o sprzęt. Zawsze bardzo pozytywnie wspominam tamto zlecenie, ponieważ dawało mi możliwość pracy na sprzęcie najwyższej jakości. Tak po cichu marzy mi się, żeby kiedyś założyć swoją firmę budowlaną i móc pozwolić sobie na zakup właśnie takiego najnowocześniejszego sprzętu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz