poniedziałek, 1 września 2014

Serce domu

Witam Was, mam na imię Roman i pracuję na robotach budowlanych, często przy tak zwanej wykończeniówce. Ponadto, interesuję się wszystkim co związane z budową, remontami i wyposażaniem wnętrz. Na blogu tym opisywać będę różnego rodzaju rozwiązania, a także udzielać będę porad związanych z tematyką budowlaną. Być może komuś z Was przydadzą się informacje przeze mnie udostępniane. Zapraszam do lektury bloga.


Pierwszy wpis chciałbym poświęcić tematyce piecy wolnostojących, których jestem dość dużym fanem, a które uważam, że są niedoceniane. Uważam, że piec ten jest bardzo dobrą alternatywą dla tradycyjnych kominków, na które przecież decyduje się bardzo dużo osób. Powiem Wam, że niemal w każdym domu, przy którym mam okazję pracować, znajduje się także kominek. Właściwie to nie dziwi mnie ten fakt, jednak nie potrafię do końca zrozumieć dlaczego w przypadku, kiedy kominek nie jest możliwy, na przykład ze względu na wieloletniość budynku i niedostosowanie komina, ludzie boją się zdecydować właśnie na piece wolnostojące. Niekiedy wolą nawet całkiem zrezygnować z opcji kominka. A ja, jako doświadczony fachowiec, przekonuję zawsze, że jest całkiem bezpieczne rozwiązanie. Także oferta tego typu piecy jest bardzo szeroka i zróżnicowana, tak więc każdy może wybrać coś dla siebie. Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące tego typu rzeczy, to zadawajcie je w komentarzach, chętnie udzielę odpowiedzi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz